reklama

Vďaka nesebakritickým !!!

Mala som konkurz na lektorov. Prišlo mnoho šikovných mladých ľudí. Bola som nadšená. Bola som spokojná. Hovorila som si: konečne bude bezproblémová sezóna. Moje nadšenie a dobrá nálada ale trvali len po prvý telefonát. „Preboha, čo si s nimi dnes robila? Dcéra mojej kamarátky doma zúfalo plače. Vraj si ju nezobrala? Si Ty normálna? Ako sa jej mám teraz pozrieť do očí? Keby to bol len tento jeden telefonát, možno sa o pár minút otrasiem a budem pokračovať životom ďalej. Žiaľ, nebol.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (30)

Telefonátov bolo mnoho. A stále ešte prichádzajúďalšie. Zrazu má každý pocit, že on vie lepšie, kto mal dostať miesto lektora.Každý rodič je skalopevne presvedčený, že jeho dieťa je úplnenajsamdokonalejšie. Každý neúspešný kandidát vykrikuje, že je minimálne takýdobrý, ako tá bruneta s veľkými očami či vysoká slečna so strojčekom nazuby, ktoré miesto dostali.

Zjavne som nahnevala minimálne polku Slovenska. Už som sadozvedela, že jedno mladé dievča nestrávi septembrový týždeň s kamarátkamiv Taliansku. Nebude môcť ísť, lebo JA som jej nedala prácu a ona sina dovolenku nezarobí. Už viem, že inémladé žieňa bude mať ťažký začiatok vysokoškolského štúdia. Prečo? Lebo JA somjej neumožnila zarobiť si počas leta? Áno, viem aj o tom, koľko nešťastnýchduší na pokraji depresie sedí v izbe a plače. Namiesto toho, aby saučili na skúšky v škole. Máte pravdu, JA budem zodpovedná za to, aknezmaturujú. ....

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

ĎAKUJEM za všetky Vaše „príjemné" telefonáty, smsky čiosobné rozhovory. Vďaka Vám sa cítim ako ten úplne najhorší despota. Veľká VĎAKAvšetkým, čo nie sú kritickí k sebe ani svojim deťom. Asi si neuvedomujete,že tu nejde o hru, ale o tvrdú realitu a prácu. Jednonesebakritické stvorenie si možno zarobí na vysnívané trendy botičky. To isténesebakritické stvorenie v lektorskej uniforme ale za pár mesiacov môžesvojim výkladom, správaním a prístupom k návštevníkom znevážiť prácumnožstva ľudí, ktoré sa dlhé roky snažia návštevníkom ponúknuť čo najviac.

Ešte raz VĎAKA ta zo, že nedostatky seba a svojich detímaskujete mojim nesprávnym výberom. Možno keby ste pred nedostatkami otvorili oči, podarilo by sa Vám ichodstrániť. Ale jednoduchšie je postaviť sa do polohy chúďatka.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Asi si neuvedomujete. Ale aj ja som len človek. A aj jacítim smútok, bolesť a sklamanie. A ani mne nie je jednoduché povedaťneistému, nesmelému a vystrašenému takmer dieťaťu, že ho neberiem. Nie je tovôbec príjemný pocit, keď vidím, ako sa im do očí tlačia malé slzičky. Ale ajto ju súčasť mojej práce. Teraz ma to celé mrzí a trápi. Ale viem, žepočas letnej sezóny budem môcť pokojne spávať. Lebo viem, že som si vybralašikovných lektorov.

PS: Zajtra ma čaká druhé kolo výberového konania na miesta„dozor v expozícii". Už teraz som zvedavá.

Petra Gordíková

Petra Gordíková

Bloger 
  • Počet článkov:  126
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu