reklama

Smutne vtipná realita

Dnes cestou z práce som si spomenula na zážitok zo včerajšieho dňa. Aj vtedy som bola na ceste domov. Približne to bolo aj o tom istom čase a pravdepodobne aj na tom istom úsek kopca smerujúceho pod zámok. Stál tam včera a stál tam aj dnes ...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (4)

Na prvý pohľad klasický žobrák. Jemne zašpinený, nedbalo zarastený, oblečenie mierne nemoderné. Jedna noha nastoknutá v dlahe. Človek si povie - asi ma zdravotné problémy. Pohľad sklopený k zemi a ruka s kelímkom vystretá k turistom.

Jednoducho - celkom slušná napodobenina žobráka.

Dotyčného pána som si všimla už i pár dní predtým. Ale nevenovala som mu zvýšenú pozornosť. Bolo mi ho ľúto. A tak som sa tvárila, že ho nevidím. Aby som ho nemusela vyhnať preč zo zámockých pozemkov.

Až včera som sa o pánovi dozvedela čosi viac. Žobrať k zámku chodí pravidelne. Väčšinou vtedy, keď majú kúpeľní hostia vychádzky. Veď vtedy sa to oplatí najviac.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

A ešte som sa dozvedela čosi.

Pár dní dozadu zastavil na moste pred hlavným vstupom taxík. Každý normálny by si bol povedal, že dáky zamestnanec mešká do práce. A tak v záujme, aby si stihol načas štiknúť príchod, načrel hlbšie do peňaženky a zavolal si taxík. Viete si určite prestaviť to prekvapenie, keď z taxíka vystúpil pán žobrák. Jednoducho vystúpil, zaplatil, vytiahol svoj kelímok a nastúpil do "práce".

Petra Gordíková

Petra Gordíková

Bloger 
  • Počet článkov:  126
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu